vrijdag - Reisverslag uit Bogota, Colombia van bospol - WaarBenJij.nu vrijdag - Reisverslag uit Bogota, Colombia van bospol - WaarBenJij.nu

vrijdag

04 December 2015 | Colombia, Bogota

Toch lekker geslapen.

In het huis is een mevrouw met haar dochter de hele dag aan het koken en schoonmaken nvoor ons allemaal.
Koffie gehad een uurtje later vers fruit en om 11 uur ontbijt.
De Hollandse kaas en crackers vonden ze allemaal heerlijk.
Ik deze keer geen eieren maar crackers,

Nu zijn ze al uren bezig nu 3 uur voir de lunch.

Weer 2 familieleden gekomen en tent erbij in de tuin.
Er is ook een politie collega met auto de hele dag beschikbaar.
Kinderen zwemmen lekker in het zwembad en wij luieren een beetje.
Krijgen nog een prive rondleiding van andere collega door de ongeving en stad maar het was veel te warm vanmorgen.
Om 3 uur naar historisch centrum waar ook de bruiloft plaatsvindt.
Prachtig was speciaal voor ons nog opengegaan. Politie macht he.
Prachtige oude gebouwen mrt mooie tuinen.

• 06 December 2015 - 13:47

Sascha:

Het is een avontuur en jullie beleven het!
    Nog iets gehoord van die koffers, zitten daar belangrijke zaken in voor jullie zelf of voor het huwelijk?
    Fijn dat jullie zo verwend worden dat geeft vast een goed gevoel. Een politie agent als taxichauffeur, begrijp ik dat goed! Ik hoop dat hij je rondrijd in een "normale" auto en niet in een auto waarvan de achterdeuren vanuit de binnenkant niet openen! Veel te warm is voor ons een beetje buiten onze belevingssfeer, dat schrijf je alleen maar om ons jaloers te maken.
    Hoop dat de koffers nog opduiken voor jullie vertrekken.
    Iedereen de hartelijke groeten, en veel plezier.

Sascha & Wil

• 06 December 2015 - 16:13

Dirk Jan En Mieke:

Wat een bijzondere vakantie hebben jullie en wat heerlijk dat het nog lang niet afgelopen is! Leuk om alles zo met jullie mee te beleven. Wat hebben jullie al een boel gedaan. Hoe vond de familie het portret van Milou? Wij genieten van jullie zonnige foto's vanuit een winderig en af en toe nat Nederland.

We kijken uit naar jullie volgende verslag, veel plezier en de groeten aan allemaal.

Liefs, Dirk Jan en Mieke

• 07 December 2015 - 15:31

J.pol:

Hoi Henk,Fokklien en Milou
    bedankt voor de mooie foto's van de Trouwerij.Wat lijkt Milou op haar Zus (met witte Jurk).

• 07 December 2015 - 15:49

Janpol:

Verder gaat ,zoals wij hebben gelezen alles goed.Jullie hebben een gezellig feestje gehad.
    Het was zeker anders als hier een Trouwerij.
    Wij wensen jullie morgen op de 43ste Trouwdag een gezellige dag toe.
    Groetjes Jan en Monika

• 07 December 2015 - 18:54

Luciënne En Hans:

Hoi Henk en Fokkelien
    Bedankt voor je app met de foto's van de trouwerij. Wat zagen jullie er allemaal mooi uit en zeker het Bruidspaar!

• 07 December 2015 - 18:58

Luciënne En Hans:

Een prachtige reis zo te lezen allemaal en geniet er maar heerlijk van!
    Veel liefs van ons! xx