zaterdag - Reisverslag uit Bogota, Colombia van bospol - WaarBenJij.nu zaterdag - Reisverslag uit Bogota, Colombia van bospol - WaarBenJij.nu

zaterdag

09 December 2015 | Colombia, Bogota

Migraine gehad vanaf vrijdag met tablet op bed en geslapen. Toen ik wakker werd was er een dame om onze nagels te lakken en twee mannen om onze haren te knippen of te stylen. Lachen hoor . Zaterdag een soort spaghetti bami gegeten wel lekker en toen met 3 volle auto's naar de trouwerij.
Naar de kerk waar de dienst nog niet was afgelopen.
Monika de bruid kwamen José was er al.
Wat een prachtig stel. Hij in politie uniform met onderscheidingen en zij in een prachtige op maat gemaakte jurk.
De katholieke dienst was mooi . Mooi om dit mee te mogen maken als een echte familie.
Milou wordt als zuster/dochter voorgesteld en wij als familie ook vooraan in de kerk. Heel bijzonder.
Politie mensen in uniform met sabels zorgden voor erehaag..
Daarna naar de feest locatie.
Prachtige aankomst met politiemensen in gareel en vuurkolommen ineen mooie verlichting gedekte tafels. Allerlei zoete en hartige gerechten op een lange tafel. als drank whisky cola of water.

Iedereen omstebeurten op de foto met bruidspaar.
Daarna een dineetje.
Wij werden aan tafel met ouders gezet.
Veel drank en gezellige muziek. Wij zijn m drie uur vertrokken.