donderdag - Reisverslag uit Bogota, Colombia van bospol - WaarBenJij.nu donderdag - Reisverslag uit Bogota, Colombia van bospol - WaarBenJij.nu

donderdag

Blijf op de hoogte en volg

12 December 2015 | Colombia, Bogota

Met bootje naar playa Grande een mooi strand met ligstoelen en eettentjes.
Katherine en Stella waren eerst bang in de boot.
Voor het eerst de zee en boot.
Maar eenmaal in de zee kregen we ze er niet meer uit.
Ik had twee bikini's bij me en een paste moeder Stella.
Voor eerste keer in bikini en totaal geen schaamte. Prachtig toch.
De eigenaar van strandstoelen kwam met dienblad vers gevangen vis en vroeg of wij dit willen eten met de lunch.
Prijs afgemaakt en om 2 uur lunchen.
Vooraf vissoep en toen de rest vd vis gebakken met rijst en salade en gebakken bananen.
Kosten 20 euro voor ons vijven.


Henk en ik hebben een heerlijke massage gehad. Nekjes weer helemaal los.
Zalig water.was mooie dag.
Toen we wegwilden gaan had milou een donkere wesp vast onder de voet.
Angel eruit gehaald.
Voor mij een hoestdrank bij apotheek gehaald maar milou wilde niks voor de voet vragen.
S avonds bij een Italiaans restaurantje gegeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogota

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 December 2015

vrijdag

12 December 2015

donderdag

12 December 2015

woensdag 9 december

12 December 2015

woensdag 9 december

12 December 2015

woensdag 9 december

Actief sinds 24 Nov. 2015
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 5413

Voorgaande reizen:

24 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: