Bogota - Reisverslag uit Bogota, Colombia van bospol - WaarBenJij.nu Bogota - Reisverslag uit Bogota, Colombia van bospol - WaarBenJij.nu

Bogota

Door: Fokkelien

30 November 2015 | Colombia, Bogota

Zaterdag, na een fijne vlucht werden we verwelkomd door Milou, haar zus en zwager.
Met de taxi naar het hotel en heerlijk geslapen. Alles is super schoon.

Zondag, de buurt verkend waarbij we bij een kilometerslange afgesloten vierbaansweg kwanen waar zondags gefietst, gewandeld geskatebord werd.
Leek op central park in New York.
Zo leuk met allemaal fruit kraampjes heerlijk.

Daarna net taxi naar een groot winkelcentrum waar we nu eindelijk bij een avianca kantoor onze vliegtickets voor Medellin waar we maandag heengaan hebben geregeld.

Hier was de familie nog nooit geweest en wij gingen daar naar een doepark voor kinderen.
Kids kunnen hier kennis maken met de beroepen van volwassenen op een speelse wijze. Een pretpark.
Was super 5 uur stralende gezichtjes. Tv presentator, chirug, autoverkoper/monteur, speurder, brandweerman, politie, ecoloog, klimwand etc. Piloot.
En voor het eerst naar de mac donalds.
Kinderen hebben genoten en maar bedanken.

Daarna ieder weer zijn weegs gegaan.
s avonds weer park ingegaan waar alles was verlicht voir de kerst.
Goed begin van de vakantie.