dinsdag 1 december - Reisverslag uit Bogota, Colombia van bospol - WaarBenJij.nu dinsdag 1 december - Reisverslag uit Bogota, Colombia van bospol - WaarBenJij.nu

dinsdag 1 december

02 December 2015 | Colombia, Bogota

Van morgen naar Pueblito Paisa geweest een oud dorpje op een heuvel middenin Medellin met prachtig uitzicht over de stad.

Daarna naar een botanische tuin met mooie kleine gekleurde vogels en grote leguanen en prachtige bomen.

Vanmiddag met gids Elver in mooie auto de Pablo Escobar tour gedaan in het Engels. Heel interessant. Zijn huizen, wijk, begraafplaats bezocht.
Vandaag is zijn geboortedatum en morgen zijn sterfdag.
Op de begraafplaats legde zijn zus bloemen. Heel bijzonder dat wij dat zagen.
Elk jaar is op 30 november een groot vuurwerk (niet kunnen slapen) van de mensen die hem nig steeds op een voetstuk plaatsen.
De tour duurde 3 uur en was de moeite waard, Medellin helemaal doorkruist
Ook het graf gezien van de zwarte weduwe, Griselda Blanco, die Escobar zo groot heeft gemaakt.

Daarna gedronken en gegeten in El Poblado.

• 02 December 2015 - 08:38

Sascha & Wil:

Leuk wat van jullie te lezen, Ben blij dat de reis goed begonnen is.
    Jullie hebben, schijnbaar, geen last van de lange reis en zijn ijverig de interessante plekken aan het bezoeken!
    Veel plezier!

Hartelijke groet,
    Sascha & Wil

• 02 December 2015 - 10:45

J.Pol:

Hallo,Henk,Fokkelien en Milou
    wat goed om te lezen dat jullie veel ondernemen.Mooie fotos gemaakt vooral in de
    Botanische tuin.
    Wij wensen jullie verder veel plezier met alles en iedereen.
    Groeten Jan en Monika

• 02 December 2015 - 13:00

Ep:

Heel veel plezier,het ziet er prachtig uit

• 03 December 2015 - 09:31

J.Pol: