dinsdag 1 december - Reisverslag uit Bogota, Colombia van bospol - WaarBenJij.nu dinsdag 1 december - Reisverslag uit Bogota, Colombia van bospol - WaarBenJij.nu

dinsdag 1 december

09 December 2015 | Colombia, Bogota

6 uur wekker maar 8.30 uur vertrokken colombiaanse chaos.
Anderhalf uur rijden (bijna altijd uurtje rijden naar stad) laatste uur alleen in jeep omdat zandwegen meer kuilen en gaten zijn.
Toen wandelen en klimmen klauteren best hoog, zeer vermoeiend.
In twee groepen gesplitst 1 voor de korte en 1 voor de grote wandeling.
2 uur lang voor ons dus met zn negenen. Verrast waren we van het uitzicht en als beloning ook nog water om te zwemmen. Y
Heerlijk.

Later kwamen er families de berg af klauteren met grote giga pannen om de soep te maken. Bah het vlees wasten ze un het water.
Wij gingen gelukkig weg met in de bak vd jeep 8 personen tot we weer op begaanbare wegen waren en over 2 auto's verdeeld.
Was geweldig.

We hebben besloten om de bus naar Taganga te nemen omdat vliegen meer dan 1000 euro kost en de bus 135 euro.
Wij hebben voor de familie dinsdag namiddag wraps met tonijn ensla komkommer etc. gemaakt. Want echt een warme maaltijd hadden we geen tijd meer voor.
Het was een succes dit kenden ze niet.

Om 630 uur naar busstation.
Een grote bus met 32 zit/lig plaatsen heerlijk ruim.
Reis viel mee