maandag naar Medellin - Reisverslag uit Bogota, Colombia van bospol - WaarBenJij.nu maandag naar Medellin - Reisverslag uit Bogota, Colombia van bospol - WaarBenJij.nu

maandag naar Medellin

Door: Fokkelien

01 December 2015 | Colombia, Bogota

Vanmorgen door leuke taxichauffeur / gids naar het vliegveld gebracht.
Veel over Bogota gehoord.
Deze chauffeur reed normaal. De eerdere taxichauffeurs reden als gekken.
Wat een chaos, ze halen rechts en links in en scheuren als idioten. Hier hoeven wij geen auto te huren. Levensgevaarlijk !!!!!
Van het vliegveld naar Medellin was een prachtige rit .heuvelachtig met veel bloemen en prachtige bomen. De rit duurde ruim een uur en we moesten de chauffeur door wat te vragen wakker houden. Steeds zakten zijn ofen dicht.
De temperatuur is hier 28 graden.
Een mooi hotel , beetje uut het centrum in veilige buurt.

Na douchen en lunchen met taxi naar de stad . Je weet niet wat je ziet zoveel mensen en kraampjes met eten en prullaria.

Milou is helemaal in haar sas nu we de beelden van Botera hebben gezien.

We mochten ook nog in een prachtig gebouw met mooie uitkijkpunten op vierde verdverdieping.
Lekker gewandeld en met taxi terug naar hotel. 3 personen voor2 euro haha kunje geen metro voor nemen.